26 Nisan 2016 Salı

Adana'da Şirin Kafeler

Arkadaşlarlarımla öğlen, akşam üzeri gidip yemek yediğimiz, hoş zaman geçirdiğimiz butik cafeler bazen daha ilgi çekici olabiliyor benim için. Hem şehir merkezinde hem huzurlu bir sessizlik içinde olan kafeleri birer birer keşfe çıkıyoruz vaktimiz oldukça. 3 tanesini yazıyorum belki gidip görmek isteyenlere faydalı olur.
3'ü de Toros caddesinde, huzurlu, sessiz, butik ve yediğim herşeyi beğenerek çıktığım kafeler oldu.

Bizim Bahçe


Her öğlen kaliteli ürünler kullanarak yaptığı yemeklerle Toros caddesinde adından bahsettiren bir kafe oldu burası. İçerinin dizaynı, bahçesi, çiçekleri ve yemeklerinin tadı için tercih edilesi bir yer. Ben partilerimde de tercih ediyorum. Beyaz'ın diş partisi, İstanbul için yaptığım Baby Shower ve en son arkadaşlarımızla kutladığımız ortak doğumgünümüz. Ayrıca günlük yemekleri eve alıp götürüp afiyetle yieybilirsiniz, bazı günler gerçekten hem yemek yapmaz zor oluyor hem de ne yapacağım diye düşünmek zor oluyor, işte o günler için Bizim Bahçe'nin yemekleri tercih edilebilir. Hatta facebook (BİZİM BAHÇE) sayfasından bakıp ilham da alıyorum menülerinden. İçeride bazı dekorasyon ürünleri ve ev yapımı reçellerde satılıyor.




                                     









 Bu seneki doğumgünümüzden.

                   

Benim hem parti için tercihim hem de doğum çekimi için tercih ettiğim yer oldu burası. Öğrendim ki çekim için tercih edilen bir yermiş gerçekten, doğal görüntüler yakalayabiliyorsunuz.

TELEFON: 0322 459 11 88




Julie&Julia Butik Pasta - Yemek Evi


Çok şirin, samimi ve yine tadı güzel olan bir cafe. Açılalı yaklaşık 3 yıl olmuş fakat ben daha yeni gittim. Buranın şefi ve sahibi Merve Chef de insanın enerjisini yükseltiyor, güleryüzlü insanları seviyorum yani. Kafenin özelliği yemeklerinizi önceden sipariş verip hazırlatıyorsunuz, yer ayırtıyorsunuz çünkü içeride tek bir masası var yani herşey sizin grubunuza özel :) Bu da hem farklı bir uygulama hem de özel olduğu için fabrikasyon olmayan, ince ince emek verilmiş ürünler demek benim için. Kafeye gittiğinizde yine hazır olan yemekler ve müthiş tatlılar da var. Organizasyonlarda da yemek servisi veriyormuş Merve Chef, değerlendirmek iyi olabilir.
                       

                         2 farklı açıdan içerisinin görünümü, çok sıcak gerçekten.

İnstagramdan ulaşabilirsiniz MERVECHEF





Storie Store


Bu seferde Toros caddesinin sonuna doğru gidince Storie'yi deneyelim dedik, yazarken kendimi yemek timi gibi hissettim bir anda :) Storie daha çok kahvenin ve pastanın olduğu fakat salata ve granolası da harika olan bir kafe.  Öğlen gittiğimiz için bir kase salata ile başladık ardından güzel tatlılardan yedik. Farklı, orjinal ve dekorasyonu da güzel tasarlanmış bir mekan olmuş. Hem spor hem şık yani tam tercihim olan :) İçeride satılan ürünler de var, kıyafet, çanta, kitap... Birde bisiklet kiralanıyormuş benim öyle bir vaktim olmadığından bu konu ile çok ilgilendiğimi belirtemeyeceğim. Kafenin tat ve otururken verdiği huzur kısmı ise denenmeye değer. Bu arada müzikler de çok iyiydi.
                             

TELEFON : 0322 459 8483



                                                             Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder